15.8.09

JEG HOPPER UT!


Bovenstaande foto heb ik vandaag gemaakt tijdens de World Base Race in Innfjorden. Een wedstrijd voor basehoppers waarbij ze zich in speciale ‘flysuits’ vanaf een steile rotswand af werpen, middels het pak zover en zo hard mogelijk ‘vliegen’ en daarna de parachute uittrekken om maar niet te pletter te vallen (wat afgelopen zondag voor de zoveelste keer toch weer gebeurd is….) Spectaculair om te aanschouwen en toch een van de weinige sporten waarbij ik niet de behoefte heb om deze eens te proberen. De titel ‘Jeg hopper ut’ betekent: ik spring eruit.

Zoals al mijn diepzinnige teksten en zwaar doordachte titels (…..), heeft ook deze een dubbelzinnige betekenis. Al een aantal maal heb ik gedreigd, maar nu spring ik er echt uit. Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor het lezen onze blog en zeker diegene die van tijd tot tijd een reactie plaatsten via de mail, telefoon of op de blog!
Ik begin de laatste tijd vaak het gevoel te krijgen in herhaling te vallen en besef daarmee dat we gewoon ons leventje leven. Het nieuwtje is er af. We hebben het fijn hier, en naar verwachting blijft dat nog lang zo.
Het bijhouden van een blog kost veel tijd en het lukte me de laatste tijd alleen nog door de leuke reacties en de aansporingen van Sanne.

(Hei alle! Jeg vet at det er noen norske lesere. Overstående tekst sir, med mange ord, at jeg slutter å holde styr på bloggen min. Tusentakk for at du leser og svarer!)

Erg bedankt allemaal en liefs uit Noorwegen!

Remko

13 reacties:

Anoniem zei

Hoiii,
Heel erg jammer dat je ermee ophoudt, ik heb erg genoten van jullie verhalen.
Ons avontuur in Macedonië zit er ook op, over een paar dagen vertrekken we weer naar Nederland.
Wie weet komen jullie wel eens bezoeken, vanuit NL is het tenslotte een stuk dichterbij.
Groetjes,
Marion

Henk zei

Hei daar.
Begrijpelijk, maar toch wel jammer. Zelfs wij vernamen nog al eens nieuwtjes via de blog. Omdat de gewone, ogenschijnlijk onbelangrijke details vaak voor anderen toch leuk en interessant blijken te zijn. Bedankt voor de leuk geschreven verhalen.
Elly en Henk
Tot dinsdag!!

Anoniem zei

NOU HOOR.................
GROETEN CAROLINE...

Anoniem zei

Leuk, je gaat nu Twitteren?

Later,
Roelof

Petra zei

Dat is inderdaad jammer. Met veel plezier heb ik je verhalen gelezen, en je kan erg leuk schrijven.
Sanne en Remco heel veel plezier nog in Noorwegen en ik kijk stiekum toch soms nog even of je wat geschreven hebt.
Groetjes Petra Beek

Anoniem zei

He man gelijk heb je!, tijd is kostbaar en mischien bellen/mailen we nu vaker Spreek je!!

Rob S.

Moet je wel reageren op je mail natuurlijk!!!

Anoniem zei

Hoi,

Heb jullie blog ook steeds met veel plezier gelezen!

Wens jullie nog heel veel gezondheid & geluk in Noorwegen, fijn dat jullie uiteindelijk jullie plek hebben gevonden.

Heb heel veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen!

Anoniem zei

Sanne en Remko, af en toe heb ik gelezen hoe het met jullie gaat. Leuk om te lezen dat het goed gaat, jammer dat je met de blog stopt, maar heel begrijpelijk. All the best!
Daniëlle Buys

Nico zei

Pardon?
Ermee stoppen is tot daar aan toe, als je binnenkort maar weer doorgaat dan! Blader nou eens terug en zie dat waanzinnig mooie verhaal nou. Dat schrijf (en fotografeer) talent laat je toch niet zo maar verwateren? OK, ik zal je matsen, schrijf dan iets minder frequent en wat korter (en een foto extra).

Ik zal het (en jullie) missen Remco, Sanne en kids. Ik weet dat ik niet ieder bericht van commentaar voorzag, maar weet dat ik alles met heel veel plezier heb gelezen.
Dit heet een beetje loslaten geloof ik en dat is spijtig, het ga jullie goed.

Slán (Gaelic)
Regina en Nico

Unknown zei

We hebben van jullie levensreis en foto's genoten. Het was mooi om zo af en toe te lezen en te zien hoe het jullie verging en vergaat. Noorwegen heeft een speciaal plekje in ons hart en dat geldt ook voor jullie. Sanne, Remco en kids, wij wensen jullie alle liefs toe. Groetjes,

Anneke en Fred
Driebergen

Arjan Korbee zei

Hallo Remko,

tja, paar weken geleden kwam ik jullie blog tegen. Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van jullie verhalen. Wij hebben elkaar geloof ik bijna 20 jaar niet gezien. Onze vakanties naar Noorwegen zijn tot nu toe ook het meest bijgebleven, Ik ga hier geen clichés ophangen dus wens ik jullie ook alle geluk van de wereld toe.en ja, het is heel jammer dat je stopt met je blog.

groetjes Arjan Korbee

Anoniem zei

Hey Remkoe nzo
Ik vond het hartstikke leuk dat we jullie de afgelopen 2 jaar een beetje hebben kunnen volgen en ook wel begrijpelijk dat het hopperoppop-op is! Hoe vaak ik niet gedacht heb "laat ik eens een reactie achterlaten"......

Nou ja bij deze. Ik heb met veel plezier jullie belevenissen gelezen en foto's bewonderd en wens jullie (waar ook ter wereld) alle goeds.
Groetjes, Ciska

PS ....enne ken "jeg" niet zo af en toe eens effe "hopper in" met een fotootje ?

Anoniem zei

Remko? Jammer man! Doe dan een ons een plezier, en maak een Flickr-account aan. Kan je heel makkelijk even af en toe wat foto's uploaden. Werkt heel laagdrempelig (als je je eenmaal hebt aangemeld). Verzinnen we zelf de teksten er wel bij..
Groeten Frido